Entrades d'utilitat (con traducción)


Vaig començar aquest blog ara fa uns 4 anys degut a les meves inquietuds en referència a les meves malalties, com em sentia, que pensava, com m'estaven canviant la vida i com em feien canviar la manera de plantejar-m'ho tot, saber-me malalta i entendre les meves malalties em van fer posar el conta kilòmetres a 0 i començar-ho tot de nou. En aquells moments les meves malalties i la meva salut ho prioritzaven tot, les meves cerques per Internet, el que compartia a les xarxes socials, les converses amb les meves amistats, les amistats mateixes...  És normal que una cosa que et canvia la vida de cap a peus en passi a ser la protagonista.

A finals de l'any passat (2013), arrel de quedar-me embarassada, la meva manera de pensar va anar canviat poc a poc, en el moment que vaig ser mare (maig del 2014), va canviar totalment, i les meves malalties van passar a un segon pla, essent la meva maternitat la meva prioritat ara. Degut a aquest canvi ja no tinc la necessitat d'escriure sobre les meves malalties com ho feia abans i m'interessa donar-li un nou aire al meu blog, perquè m'ha tornat a canviar la vida de cap a peus, i ara és la meva vida amb el meu fill i la meva parella qui n'és la protagonista.

Suposo que en algun moment anomenaré les meves malalties per alguna cosa, és inevitable que no ho faci mai, doncs per més que hagin passat a un segon pla, segueixen formant part de la meva vida, però no crec que sigui mai com ho he fet fins ara.

Aquí us deixo les entrades que considero que poden ser d'utilitat a altres malalts i/o a amics i familiars d'altres malalts, doncs tot i que li vull donar una altra direcció al blog, no penso esborrar cap entrada de les que ja he escrit.

Una abraçada a t@ts!!

Att. Gènia.












TRADUCCIONES


Empecé este blog hace unos 4 años debido a mis inquietudes en referencia a mis enfermedades, como me sentía, que pensaba, como me estaban cambiando la vida y como me hacían cambiar la manera de planteármelo todo, saberme enferma y entender mis enfermedades me hicieron poner el cuentakilòmetres a 0 y empezarlo todo de nuevo. En aquellos momentos mis enfermedades y mi salud lo priorizaban todo, mis búsquedas por internet, lo que compartía en las redes sociales, las conversaciones con mis amistades, las amistades mismas... Es normal que algo que te cambia la vida de pies a cabeza pase a ser la protagonista de ésta. 

A finales del año pasado (2013), a raíz de quedarme embarazada, mi manera de pensar fue cambiado poco a poco, en el momento que fui madre (mayo de 2014), cambió totalmente, y mis enfermedades pasaron a un segundo plano, siendo mi maternidad mi prioridad ahora. Debido a este cambio ya no tengo la necesidad de escribir sobre mis enfermedades como lo hacía antes y me interesa darle un nuevo aire a mi blog, porque me ha vuelto a cambiar la vida de pies a cabeza, y ahora es mi vida con mi hijo y mi pareja quien es la protagonista. 

Supongo que en algún momento hablaré de mis enfermedades por algo, es inevitable que no lo haga nunca, pues por más que hayan pasado a un segundo plano, siguen formando parte de mi vida, pero no creo que sea nunca como lo he hecho hasta ahora. 

Aquí os dejo las entradas que considero que pueden ser de utilidad a otros enfermos y/o a amigos y familiares de otros enfermos, pues aunque le quiero dar otra dirección al blog, no pienso borrar ninguna entrada de las que ya he escrito. 

Un abrazo a tod@s!! 

Att. Genia.


Empecemos......

Estar enfermo desde muy pequeño te acarrea varias cosas...

Hoy hace un año ...

CARTA A LOS VECINOS

Y después de un año ...

¿Qué debes hacer si me quieres venir a ver?

Todo tiene su proceso ...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada