dijous, 22 de setembre del 2011

Què has de fer si em vols venir a veure?


En vista de que, per diferents qüestions, he d'explicar-li a diverses persones què han de fer per venir-me a veure, i tot i que, que jo conegui, hi han dues guies fetes fantàstiques, prefereixo explica'ls-hi de manera adaptada a mi, i ja que ho faig, que sigui en forma de post per poder-ho compartir amb qui em vulgui llegir.

Les guies que comentava més amunt son:





Abans de la visita:

Per anar bé, lo ideal és que uns dies abans, com a mínim 1 setmana, deixeu de fer servir els productes de higiene i cosmètics habituals, això inclou: colònies, perfums, laques, sabons, suavitzants, gels, desodorants, aftershaves, pastes de dents, cremes, olis, maquillatge, tònics, tot lo que teniu al bany, a la cuina i safareig de fet.

Què podeu fer servir aleshores? Bicarbonat bàsicament. Us renteu el cos i el cap amb bicarbonat, com a suavitzant pel cabell, podeu fer servir un rajolinet de vinagre. Per rentar les dents també podeu fer servir el bicarbonat, però jo us aconsellaria la pasta de dents de la casa Urtekram, es de aloe vera amb un gust molt suau de mandarina, jo la tolero molt bé.
Pel cos i el cap, també podeu fer servir els sabons de cos i de cap de la casa Urtekram, que també els tolero bé.
Pel desodorant, si us netegeu les aixelles cada dia, un parell de cops al dia, amb bicarbonat, ja en tindríeu prou, però si així us sentiu desprotegits podeu fer servir un cristall d'alum, en podeu trobar a qualsevol herbolari o botiga ecològica, però atenció!! fixeu-vos en la composició, el que heu de comprar es "POTASSIUM ALUM" no "AMMONIUM ALUM", el primer és la pedra natural extreta d'una mina, el segon és pedra sintètica feta al laboratori.

Per vestir-vos el dia de la visita, hauríeu de triar del vostre armari unes peces de roba que fossin de cotó, velles i a ser possible que fes molt de temps que no la renteu. Per treure les restes de sabó i suavitzant  residual s'han de fer moltes rentades nomes amb bicarbonat, però no s'han de fer a la rentadora de casa, ja que tornaríem a impregnar la roba de sabó i suavitzant. El que millor que es pot fer es tenir la roba en remull amb aigua i bicarbonat en un cubell, i anar canviant l'aigua al llarg de la setmana prèvia de la visita, l'assequem el dia o els dos dies abans, segons necessitem, i el dia de la visita ens la posem just per anar-hi. Aquest procediment el repetim cada cop que fem la visita, amb la mateixa roba i amb el temps aconseguirem que marxin els tòxics residuals.

És important que, quan anem vestits amb la roba segura, no entrem a cap local, cap botiga, cap bar etc etc, ja que se'ns impregnarien els tòxics tant a la roba com a la pell i al cabell, també és important no fumar quan duguem posada la roba segura, i si ho fem abans de vestir-nos, és important dutxar-se i rentar-se la boca després d'haver fumat i abans de posar-se la roba segura.

Hi han marques de tabac orgànics que, tot i molestar-me la olor per la hiperosmia que tinc, no em provoquen els efectes nocius que em provoca el tabac convencional.

També és important que no mengeu caramels ni xiclets ni res així, siguin del sabor que siguin, cap, no els tolero gens.


Durant la visita:

Quan arribis a casa jo aniré amb la meva màscara, i no m'acostaré a tu més de 2 metres o de 1 metre i mig amb el vent que em vingui a l'esquena si es possible.

Estarem a fora així, si no noto cap tòxic duent la màscara, si m'atreveixo provaré de treure'm la màscara, però si es la primera visita, probablement no ho faci.

Si duent la màscara no noto res, provaré d'apropar-me sense treure-me-la, sempre intentant tenir el vent a l'esquena.

Si duent la màscara i estant  a fora noto massa tòxics a l'ambient, o bé em mantindré apartada uns 2 metres amb el vent a l'esquena, o sentint-ho molt, haurem de deixar-ho per un altre dia, ja que tampoc podem controlar lo que ens poguem trobar a fora i no sabem si hi haurà algun imprevist.

Com és comprensible, tot i haver fet aquest protocol, no podreu entrar a casa meva, ja que hi faig control ambiental estricte i si entra qualsevol tòxic tenim feina a poder deixar l'ambient net altre cop.

Només podreu entrar els que, com jo, feu control ambiental estricte diàriament.




Bé, i per ara crec que ja no m'he deixat res, si és així ja ampliaré la informació ;)